Hejsan bloggen! Gör jag mitt första inlägg här! Ferdinand (min ponny) har fick en senskada sommaren/hösten 2013. Så jag har gått med han en hel månad, och nu så ska jag få skritta han (när jag sitter på) på asfalten i 2 månader. Hemskt! Fast inte för mig utan för Ferdinand! Men så imorse när jag satt och åt frukost ringde min kompis pappa (hon har också häst) och frågade mig ifall jag ville tävla, träna och rida min kompis häst. Såklart sa jag ja!! Anledningen till att hon själv inte gör det är för att hon bara vill hoppa clearonder och så... Så nu ska jag rida denna ponnyn som heter Trazzel! Det bästa är att jag får tävla division 3!!!!!!!! I am så lucky!!❤️❤️ Hoppas detta går bra nu❤️ Lite info om mig nu! Jag heter Frida och är tio år och ett halvt. Jag har ridit i 4 år nu eftersom jag började när jag var sex  år. Sen när jag var sju på en julafton fick jag min första egna ponny! Det var ett gotlandsruss som hette Curre! Han är jätte söt! Nu ligger jag i min säng och ska sova iallafall. Imorgon är det skola, sedan efter ska jag mocka gullets Box och kanske borsta han lite, sen ska jag sticka och rida Trazzel. Efter kl 7 så ska jag iväg och typ diskutera med rid klubben om division 3 och så. Kommer bli så kul!! ❤️❤️ Mer upd kommer imon! Natti❤️❤️



nattisömntutor❤️❤️,

Kommentera

Publiceras ej